Servisní smlouvy.

LASCAM systems / Servis a služby / Servis / Servisní smlouvy

Servisní smlouvy

Optimalizujte své investice pomocí komplexních balíčků servisních služeb, jež jsou přizpůsobeny individuálním potřebám a požadavkům každého zákazníka.

V rámci pozáručního a mimozáručního servisu Vám garantujeme maximální dostupnost, individuální přístup, rychlý a odborný zásah a vhodné řešení každého problému po celou dobu životnosti Vašeho stroje kdekoliv v České republice a na Slovensku.

SLA zahrnují:

  • Technické poradenství a hotline s dostupností až 24/7 na základě zvoleného servisního balíčku
  • Garantované reakční a dojezdové doby
  • Preventivní prohlídky zařízení v optimálních intervalech
  • Skladování a dodávky náhradní dílů
Objevte naše servisní balíčky: 
BASIC
Základní balíček servisních služeb​
Garantovaná reakční doba​
Řízené plánování servisních prohlídek
Speciální servisní linka pro příjem požadavků​
STANDARD
Obsahuje balíček BASIC rozšířený o preventivní údržbu
Reakční a dojezdové
doby
Kvalifikovaná podpora prostřednictvím e-mailu a telefonu
PLUS
Rozšířené servisní služby obsahující balíček BASIC a STANDARD​
Dostupnost techniků i během víkendů​
Skladové zásoby náhradních dílů pro minimalizaci doby opravy​
ALL-IN
Komplexní servis a úplná kontrola nákladů
Pohotovostní doba 24/7
pro zajištění stabilní
výroby a minimalizaci
prostojů​
Fixní měsíční paušál a zvýhodněné hodinové sazby
Nahoru