Servisní smlouvy
Optimalizujte své investice pomocí komplexních balíčků servisních služeb, jež jsou přizpůsobeny individuálním potřebám a požadavkům každého zákazníka.
V rámci pozáručního a mimozáručního servisu Vám garantujeme maximální dostupnost, individuální přístup, rychlý a odborný zásah a vhodné řešení každého problému po celou dobu životnosti Vašeho stroje kdekoliv v České republice a na Slovensku.
SLA zahrnují:
- Technické poradenství a hotline s dostupností až 24/7 na základě zvoleného servisního balíčku
- Garantované reakční a dojezdové doby
- Preventivní prohlídky zařízení v optimálních intervalech
- Skladování a dodávky náhradní dílů
Objevte naše servisní balíčky:
BASIC |
---|
Základní balíček servisních služeb |
Garantovaná reakční doba |
Řízené plánování servisních prohlídek |
Speciální servisní linka pro příjem požadavků |
STANDARD |
---|
Obsahuje balíček BASIC rozšířený o preventivní údržbu |
Reakční a dojezdové doby |
Kvalifikovaná podpora prostřednictvím e-mailu a telefonu |
PLUS |
---|
Rozšířené servisní služby obsahující balíček BASIC a STANDARD |
Dostupnost techniků i během víkendů |
Skladové zásoby náhradních dílů pro minimalizaci doby opravy |
ALL-IN |
---|
Komplexní servis a úplná kontrola nákladů |
Pohotovostní doba 24/7 pro zajištění stabilní výroby a minimalizaci prostojů |
Fixní měsíční paušál a zvýhodněné hodinové sazby |